Olen jo pitkän aikaa, monen kierroksen ajan seuraillut SLY, eli Salainen Leivointa Ystäväni, -rinkejä. Idea on aivan mahtava ja olen suunnitellut, minkälaisia paketteja itse lähettäisin sekä pohtinut, millaisia yllätyksiä itse saisin. Elämäntilanteeni on kuitenkin ollut sellainen, etten ole itse pystynyt mukaan lähteä. Milloin olen ollut kiireinen ja köyhä opiskelija, millon olen ollut ilman asuntoa ja muuttojen keskellä, milloin olen ollut myöhässä ilmoittautumisessa, milloin kameraton.. Milloin mitäkin! Nyt kuitenkin muistin taas tauon jälkeen käydä tsekkaamassa, missä mennään ja ilokseni huomasin, että nyt on ilmoittautuminen käynnissä. Jee, vihdoinkin pääsen mukaan! Sitä varten tietysti täytyi tehdä sitten ihan blogikin. Tai eihän tietysti ole pakko, mutta mielummin postailein itse saamani paketit (ja ehkä säästän vähän emon työtä). :)

Nyt on siis ilmoittauduttu SLY17 kierrokselle mukaan ja jäädään odottelemaan marraskuuta ja ensimmäisten pakettien lähettämistä ja vastaanottamista!